dilluns, 18 de gener del 2016

Cloenda

Estic molt contenta d'haver pogut realitzar aquesta assignatura. Ha estat molt dinàmic i enriquidor. Per una banda, m'ha refrescat la memòria de coses fetes quan vaig estudiar la carrera i per l'altra he pogut aprendre i endinsar-me amb conceptes concrets com ara la robòtica i la gamificació. 

Això de la ID també és un tema que ha fet reflexionar. Hem de cuidar la imatge que volem de la nostra escola com a ecosistema digital. En la identitat digital d'un director s'ha de veure l'opinió crítica, el director ha de decidir juntament amb els mestres sobre la ID, així com sensibilitzar el claustre, fer que tinguin un ús responsable de les noves tecnologies com a bons professionals, ser conscients d'allò que es fa o no per identificar-se com a escola. 


Com a futurs directors o coordinadors d'escola hem de conèixer i saber utilitzar les TIC, així com dominar moltes de les eines o aplicacions que hem treballat (kahoot). La tecnologia ha d’estar el servei d’una millora en els processos d’ensenyament-aprenentatge, d’avaluació i d’organització, que de forma quotidiana es desenvolupen a l’entorn, al centre i a l’aula. L’ús que se’n faci d’aquestes tecnologies i del seu potencial com a agents de canvi metodològic, permetrà percebre i identificar aquelles actuacions més significatives i innovadores des del punt de vista educatiu. Així doncs podem entendre que les Tecnologies de la Informació i la Comunicació són les que guien l’aprenentatge.

"La imaginació és més important que el coneixement. El coneixement és limitat. La imaginació envolta el món"
(A. Einstein)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada